Według badań społecznych przeprowadzonych przez Fundację Priorytety i Fundację BoWarto, 86 % Polaków deklaruje, że najważniejszą wartością i źródłem spełnienia w życiu jest posiadanie szczęśliwej rodziny. Nowa kampania społeczna uświadomi Polakom jak ważną rolę odgrywają matki, co czyni je prawdziwymi kobietami sukcesu.
Fundacja uznała, że potrzebne jest uświadomienie na poziomie społecznym dotyczące faktu, jak ważną i piękną pracę wykonują kobiety jako mamy. To praca nie tylko dla dobra ich rodzin, ale tak naprawdę: całego społeczeństwa. To w domu dzieci zdobywają najwięcej umiejętności, uczą się życia, świata, rozumienia zasad społecznych, ale też samych siebie - opowiada Anna Bosak, prezes Fundacji Priorytety.
Według twórców kampanii kobiety obawiają się, że macierzyństwo nie pozwoli im na rozwój pracy zawodowej. Kampania ma pokazać, że macierzyństwo rozwija kobiety, dzięki czemu do pracy wracają często silniejsze i wyposażone w umiejętności miękkie. Wiele kobiet będąc w domu, rozwija nowe inicjatywy, zakłada własną firmę albo podejmuje się działalności społecznej.
W ramach kampanii, oprócz reklamy społecznej, przygotowano konkurs dla mam, w którym celem jest pokazanie kobiet, które posiadając szczęśliwą rodzinę czują się kobietami sukcesu. Do wygrania jest 60 voucherów na weekend dla dwóch osób w wybranych hotelach w Polsce ze strefą spa i 60 voucherów na zestaw kosmetyków. Planowana jest również współpraca z wybranymi influencerkami, artykuły i wywiady, wywołanie dyskusji społecznej na temat tego, czym jest sukces w życiu.
Spot promujący kampanię zrealizowało studio filmowe Mangusta Film, a muzykę skomponował Adam Sztaba. Aktywna kampania promocyjna będzie prowadzona w Internecie do końca listopada. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Performance Labs. Badania ilościowe i jakościowe zrealizował dom badawczy Maison & Partners. Kampania otrzymała wsparcie z programu Po Pierwsze Rodzina, który prowadzony jest przez Ministerstwo Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej.
Źródło: niedziela.pl
/ut