Opinie

Chorwacji bój o wartości
2014/2/5

Mała Chorwacja pokazała całemu światu, że można się przeciwstawić potężnemu lobby homoseksualnemu i ideologii gender i obronić instytucję małżeństwa i rodziny.

Dłuto św. Józefa
2014/2/4

Wszechstronna działalność Katolickiego Stowarzyszenia „Civitas Christiana” może stać się wielką okazją do wprowadzenia dzieci i młodzieży w wiarę chrześcijańską i jej pogłębienia. Uczestnicząc w wielu projektach szeroko pojętej kultury (edukacji, sztuki, …

Ekumenizm na pograniczu
2014/2/4

Od 28 grudnia 2013 do 1 stycznia 2014 r. w Strasburgu odbywało się 36. Europejskie Spotkanie Młodych organizowane przez Wspólnotę z Taize. Uczestniczyło w nim 30 000 młodych ludzi z całej Europy oraz z innych kontynentów, w tym ponad 4500 Polaków.        …

Msza wszechczasów
2014/2/3

Zamierzona przez Sobór Watykański II reforma liturgii Kościoła katolickiego w wielu środowiskach staje się obecnie tematem drażliwym, spotyka się z krytyką i surową oceną. Trzeba pamiętać, że reforma ta wypływała wprost z potrzeby i konieczności odnowy li…

Wiara pod lupą
2014/1/31

O misji Kościoła w świecie nauki z bp. prof. Andrzejem Siemieniewskim rozmawia Anna Sutowicz

Rynek i marketing wchłonęły politykę
2014/1/24

Polityka powinna określać coś ważnego, cennego i powszechnego: życie wspólnotowe, społeczne bycie razem, wspólną troskę o lepsze funkcjonowanie i działanie.

Finansowe aspekty zapaści demograficznej
2014/1/24

Aby ocalić finanse publiczne, jak i uchronić debatę publiczną przed etycznie wątpliwymi dywagacjami na temat eutanazji, w analizach finansowych należy uwzględniać fakt starzenia się społeczeństwa i aktywnie temu zjawisku przeciwdziałać.

Polityka wobec rodziny po 1989
2014/1/24

Symbolem braku polityki prorodzinnej jest fakt, że VAT od prezerwatywy wynosi 8%, a VAT od artykułów dziecięcych 23%.

Katolik w świecie nowych technologii medialnych
2014/1/24

Media katolickie niosą zawsze pozytywny przekaz. Podkreślają wartość i godność osoby, ludzkiej pracy, sztuki i nauki. Potwierdzają wartość rodziny, jej znaczenie dla życia całych społeczeństw i narodów.

Marketing wartości
2014/1/24

Jak dziś mówić o wartościach, by być słuchanym? Straszyć czy afirmować?  Jak mówić do ludzi, by usłyszeli to, co chcemy im przekazać?

© Civitas Christiana 2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: Symbioza.net
Strona może wykorzysywać pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych.
Warunki przechowywania i dostępu do cookies opisaliśmy w Polityce prywatności. Więcej